MIMIAUKCE.cz
Janka N. (Nicolka) ID 7558 100% (58400)
HODNOCENÍ POSLEDNÉ 3 MESIACE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÝCH 12 MESIACOV POSLEDNÉ 3 MESIACE CELKOM
Kladné 0 0 584
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 28.9.2015, 15:20
Oblasť: Ružomberok
ÚČASŤ NA AUKCIÁCH
Celkom vyhratých aukcií 189
Zúčastnených aukcií za posledný mesiac 0
Prihodení za posledný týžděň 0
HODNOTENIE NA MIMIBAZARi
PREDÁVAJÚCI ZASIELA DO ZAHRANIČIA
PODMIENKY PREDAJA
Vazene zakaznicky,

velmi pekne Vas prosim o trpezlivost ak nedostanete odpoved ihned v ten den. Som pracovne velmi vytazena a aj moj den ma len 24 hodin. Odpovedam vzdy a kazdemu, co najskor je to mozne. Ak Vam odomna neprisla odpoved do 3 dni, kontaktujte ma prosim opat. Mohlo sa stat, ze nam mailiky vzajomne nedosli a vyhneme sa tak pripadnemu nedorozumeniu.

ZASIELANIE BALICKOV, POSTOVNE A REKLAMACIA !!!

1. Balicky zasielam len raz tyzdenne, najneskor do 7 dni po obdrzani platby. Bohuzial koli pracovnemu vytazeniu a otvaracim hodinam posty, nie je mozne zasielat balicky castejsie.

2. Cena za postovne, pripadne balne je individualna pri kazdom tovare a preto ju uvadzam ihned pri zasielani podkladov k platbe, prip po.vzajomnej dohode.

3. Kazdy tovar zasielam vzdy doporucene, pri vyssej hodnote doporucujem s poistenim, pripadne s priplatkom krehke, podla druhu zasielky.

4. Pokial Vam vyska postovneho nevyhovuje a chcete balicek poslat obycajne, vyhoviem Vam, ale nerucim za stratu, pripadne znehodnotenie tovaru a beriete to na svoju zodpovednost.

5. Na dobierku tovar nezasielam.

6. Tovar zasielam vzdy v 100% stave a plne zodpoveda popisu a fotografii.

7. Reklamaciu nedoruceneho, alebo poskodeneho tovaru riesim ihned po Vasej informacii. Doba vybavenia je zavisla od posty/prepravnej spolocnosti a zhruba neprekracuje 30 prac. dni.

8. Po obdrzani vyjadrenia reklamacneho oddelenia Vam vratim len uznanu ciastku. Preto Vas dopredu informujem o priplatku za poistenie tovaru na plnu sumu.

9. Nenesiem ziadnu zodpovednost za Vami sposobene skody a neprevzatie tovaru. V pripade odmietnutia prevzatia tovaru, vraciam len financie za tovar, nie za postovne a prepravne naklady. A to len v pripade, ze tovar dojde v poriadku a v povodnom baleni, bez poskodenia.

10. Vo vlastnom zaujme, nepreberajte poskodene zasielky, nakolko potom nie je mozne uplatnit reklamaciu. Idealne je otvorit zasielku priamo pri preberani na poste a prekontrolovat jej neporusenost a bezchybnost.

Dakujem Vam za precitanie a akceptovanie Podmienok predaja a pevne verim, ze tym predideme zbytocnym problemom a nedorozumeniam a spokojnost z obchodiku bude na obidvoch stranach :)

Janka
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.12.2012, 23:28
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimiaukcie | Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom
Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému
Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu