Súťažíme o 3 balíčky prírodnej kozmetiky Olival. Prihláste sa tu.
MIMIAUKCE.cz
Margita V. (martavrazbova) ID 178599 100% (136600)
HODNOCENÍ POSLEDNÉ 3 MESIACE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÝCH 12 MESIACOV POSLEDNÉ 3 MESIACE CELKOM
Kladné 1 0 1366
Záporné 0 0 0
100% - 100%
Naposledy 9.2.2024, 16:46
Oblasť: Bratislava
ÚČASŤ NA AUKCIÁCH
Celkom vyhratých aukcií 1703
Zúčastnených aukcií za posledný mesiac 0
Prihodení za posledný týžděň 0
HODNOTENIE NA MIMIBAZARi
PREDÁVAJÚCI NIEZASIELA DO ZAHRANIČIA
PODMIENKY PREDAJA
Dobrý deň, vážené obchodné partnerky,
na MMA nepredávam, len nakupujem. Vždy prevádzam peniaze hneď ako si prečítam Vaše údaje k prevodu. (ak sa tak nestane, tak len vtedy, ked aukcia konci cez vikend a platby aj tak bezia az v pondelok). Vzdy posielam kopiu prevodu - robim to preto, aby ste mali moznost platbu si odkontrolovat - aj mne sa moze stat, ze pri zadavani prevodu popletiem cislo uctu a peniaze Vam neprídu. Na chybu ma tak mozete upozornit a ja ju okamzite napravim. Zalezi mi na vzajomnej spokojnosti s obchodikom.
Ked potrebujem pockat s platbou, ziadam Vas o suhlas a az ked ho od Vas dostanem, potom sa zapajam do aukcie. Vzdy hram fer a to iste si dovolim ocakavat od Vas.
Nechapem predavajuce, pre ktore je problem odpovedat na otazky pred aukciou. Aj ked maju pri aukcii oznacenu velkost, je to o tom, ze kazdy vyrobca si svoje produkty oznacuje rozne, preto sa miery rovnakych velkosti velmi casto lisia. Taktiez nechapem predavajuce, ktore neuvadzaju miery predavaneho tovaru - tie sa mozu lisit podla vyrobcu, strihu, materialu. Pre nakupujuce su tieto udaje dolezite, lebo inac sa nemaju coho "chytit"
Dievcata, maminky - ked uz neuvadzate miery a este aj ignorujete otazky zaujemcov (velmi casty jav!) o Vami ponukany tovar, znizujete moznost, ze tovar predate!
Dovolím si Vás porosiť o zaslanie podacieho čísla balička, alebo aspon spravicku, keď ho odošlete. Máme problémy s doručovaním zásielok - často nedostanem oznam do schránky (poštár chodí dopoludnia, keď sme v práci) a potom neviem, že balíček od Vás už prišiel a obťažujem Vás otázkami. Viackrat sa balicky na poste stratili, alebo ich dokonca poslali naspat odosielatelovi. Situacia sa nezmenila, hoci som uz viackrat podala reklamaciu a posta ju uznala.
Dakujem za pochopenie a za korektný prístup k obchodu. Pod korektnym pristupom k obchodu si predstavujem asi to, ze ked ja prevadzam peniaze hned, tak nebudem cakat na balicek dva tyzdne, ci viac, nebudem Vas musiet kontaktovat a vypytovat sa, ci je balicek uz odoslany. Zial - obcas sa musim doslova doprosovat odpovedi na moje otazky.
Skoro vsetky mate v PP, ze balicky odosielate po nabehnuti penazi na Vas ucet, tak prosim len o to, aby ste dodrziavali vlastne podmienky predaja a ak sa vyskytne prekazka - na to su tu odkazy. Dakujem a tesim sa na obchodiky s vami.
Marta
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.7.2019, 9:41
Reklama | Podmienky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu