MIMIAUKCE.cz
HODNOCENÍ STARŠÍ NEŽ ROK > Mirka U. (anima9) ID 48541 100% (25300)
HODNOTENIA ZA POSLEDNÉ 3 MESIACE | HODNOTENIA STARŠIE AKO 3 MESIACE | HODNOTENIA STARŠIE AKO ROK
VŠETKY | POZITÍVNE | NEUTRÁLNE | NEGATÍVNE
Celkom: 3 (zobrazuje sa 1-3)
17.6.2013
Šikovný organizér do auta. V čiernej farbe. [2.6.2013]
OHODNOCENÍ PRODEJE
Ďakujem za hodnotenie, aj keď som písala dôvody. Stačí sa pozrieť na moje hodnotenia a každému je jasné, že nie som žiadný podvodník. Prajem pekný deň. Miriam Č. (Samko a Jessica) ID 138984
ohodnocení druhé strany
+++ Neprevzatá aukcia +++
12.6.2013
Zara dámske riflové sako,S,od 1 eura!!! [2.6.2013]
OHODNOCENÍ NÁKUPU
Ďakujem za hodnotenie v podmienkach mám uvedené že nedávam info o prijati platby a taktiež o odoslaní balíka,ale ok som rada že sako máte doma,pekný večer Martina F. (titka4444) ID 79602
ohodnocení druhé strany
Komunikácia 0 a pristup typu: Zaplať a čakaj na balíček. Mozeš sa ma opýtať na čo chces, odpovede sa však nedočkáš. Žiadne info o obdržaní platby alebo o odoslaní balíčka, bez odpovede na otázky. Po týždni som sa opýtala na stav svojej objednavky(15,20 €) no bez odozvy. Ale podklady k platbe pani poslať vie. Po 9 dnoch vydrazene sako dorazilo, len preto nedam negat.hodnotenie./Z mojej strany platba obratom, info o prevode, doklad o prevode a hodnotenie rovné jej prí
27.12.2011
Joop! Homme 100ML ORIGINAL [9.12.2011]
OHODNOCENÍ NÁKUPU
Aukcie som posielala všetkým výhercom tak aby mali tovar doručený pred vianocami. Pokial som mala všetky udaje nebol problem tovar poslat. Je mi luto, ak neviete pochopit, ak má človek vela práce a zvlašt pred vianocami....volali ste vždy ked bol plný obchod zákaznikov. Prave preto som odosielala aukcie v jeden den aby som sa k nim nemusela vracat. Peniaze som Vám previedla nazad na Vás ucet. Jana F. (jana015) ID 171158
ohodnocení druhé strany
Nemám parfém pre manžela, no peniaze sa mi vrátili a dostalo sa mi aj ospravedlnenia od pani Jany. Stiahla som svoje negatívne hodnotenie, nakoľko nechcem inému robiť zle, hoc o úplnej spokojnosti sa hovoriť nedá. Želám Vám len spokojných zákazníkov a pre nás zákaznikov si prajem väčšiu reguláciu Vašich prchkých emócií z preťaženia pri jednaní so zákazníkom.
Celkom: 3 (zobrazuje sa 1-3)
Reklama | Podmienky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu