MIMIAUKCE.cz
HODNOCENÍ STARŠÍ NEŽ ROK > Helena D. (Hellis) ID 199224 100% (61600)
HODNOTENIA ZA POSLEDNÉ 3 MESIACE | HODNOTENIA STARŠIE AKO 3 MESIACE | HODNOTENIA STARŠIE AKO ROK
VŠETKY | POZITÍVNE | NEUTRÁLNE | NEGATÍVNE
Celkom: 3 (zobrazuje sa 1-3)
30.11.2012
Kabbalah so strieborným anjelom [8.11.2012]
OHODNOCENÍ NÁKUPU
Odstúpili ste od obchodu na poslednú chvíľu. Katarína B. (Kaboo) ID 39742
ohodnocení druhé strany
Ospravedlnila som sa Vám vopred a veľmi mrzí, že ste to neprijali. Prajem Vám úspešné obchodovanie.
4.10.2011
˙·٠•MOLETKY POZOR!!! Nádherná ZIMNÁ BUNDA vyteplená flisom s originálnymi vyšívkami!!! Veľ. XXL!!! [30.9.2011]
OHODNOCENÍ NÁKUPU
Milá Helenka, nie som pri PC nonstop, takže nesledujem čas prijatia odkazov. Pred potvrdením aukcie treba pozorne čítať popis, predídeme tak podobným nepríjemnostiam! Jaroslava S. (mačacko) ID 34694
ohodnocení druhé strany
Pani Jaroslava, ja som sa Vám ozvala 4 a pol hod. pred ukončením Vašej aukcie a doposiaľ som čakala na Vašu odpoveď. Prečo ste mi neodpovedali? Je pre Vás jednoduhšie dať negatívne ohodnotenie, ako reagovať na odkaz? Tak toto naozaj nechápem. Urobili ste to z hnevu, že sa Vám nepodarilo bundu predať na prvý krát, alebo je to Váš spôsob komunikácie..? Je mi z toho smutno.
19.8.2011
Úložný priestor na 12 parov topanok, skvela cena [10.5.2011]
OHODNOCENÍ NÁKUPU
Draha pani, chcete mi tu len kazit dobre meno, 100ky spokojnych zakaznikov hovoria za vsetko, mate svojich 12 aur davno vratenych a to z dovodu toho ze sa s vami o tuto smiesnu sumu nemienim natahovat. Ako som vam pisala tak ak ste nebola s tovarom spokojna mali ste sa ohlasit hned po obdrzani a nie po 2 mesiacoch. Ja som vam poslala presne to co ste vyhrala a ja mam svedomie ciste. Dufam ze sa vam bude dobre v noci spavat!!!!! Lenka A. (mojobchod) ID 171665
ohodnocení druhé strany
Vážená pani obchodníčka,vo svojich ponukách zobrazujete originálny tovar s originálnym obalom,mne ste však poslali nepodarenú a nefunkčnú napodobeninu síce v originálnom,ale poškodenom obale,čo ste napokon aj uznali tým,že ste reklamáciu prijali.Tovar som Vám vrátila,Vy ste mne vrátili peniaze.Ako ospravedlnenie za Vašu chybu ste si dovolili,dať mi negatívne ohodnotenie.Naozaj obdivuhodný prístup obchodujúceho k zákazníkovi,Vaša odvaha hraničí s drzosťou.
Hodnocení bylo zamknuto administrátorem a nelze ho změnit
Celkom: 3 (zobrazuje sa 1-3)
Reklama | Podmienky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu